NSNFs årsmøte og ledersamling 2019

Forening: NSNF

Region: Landsdekkende

Pris fra: Gratis:

Dette arrangementet er kun for medlemmer.
Bli medlem her

Antall plasser: 70

Antall plasser igjen: 9

Kjære ledere og andre aktive lokalt!

Vi håper dere har satt av helgen allerede, og her er mer informasjon om årets ledersamling og årsmøte.  Årsmøte blir i Oslo på søndag 7. april og ledersamling dagen før. En formell innkalling med sakspapirer sendes ut til foreningene  innen 15. mars, altså tre uker før selve årsmøtet.

Samlingene blir i år holdt på Humanistskolen i Oslo.  Humanistskolen ligger sentralt plassert i selve Ullevål stadion, med god kommunikasjon innen Oslo, flybuss fra Gardermoen og parkering for dere som har bil.  Vi legger opp til å begynne kl 10.00 på lørdag 6.4 og avslutte etter årsmøtet, som starter kl 14:00 på søndag 7.4.   Lørdag blir det fest og middag i eget lokale, og vi drar direkte dit i buss fra Ullevål fra ledersamlingen.   Mer om dette og selve programmet skal dere få i detalj senere.

Vi ber om at hver forening legger inn sine deltakere her. Alle som kommer må skrives inn.   Det er mulig å melde på flere samtidig,  bare angi antall i feltet til venstre.   I kommentarfeltet under selve påmeldingen må du også legge inn følgende:

–  hvilken forening hver enkelt påmeldte representere

– hvilken rolle han/hun har i foreningen (leder, styremedlem,  kartleggingsansvarlig,  soppsakkyndigansvarlig – eller bare aktivt/sentralt medlem)

–  hva som ellers måtte være relevant

Påmeldingsfrist er 15. mars 2019.

Her kan du lese årsmøtepapirene.